Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Subvencions de suport a la infància. Línia 5. Activitats estiu / casals

Tràmit

Subvencions de suport a la infància. Línia 5. Activitats estiu / casals

Descripció

Subvencions  per a activitats i casals d'estiu 

Màxim del 100% - 5 setmanes, segons puntuació per criteris de valoració

Qui ho pot presentar
Pare, mare o tutor legal
Terminis de presentació
01/05/2025 00:00:00 - 30/05/2025 23:59:00
Lloc de presentació
  • Online: SOL·LICITUD PRESENTADA AMB AQUEST FORMULARI
  • Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Gavà (OAC), sempre amb cita prèvia
Departament responsable

Departament de Tramitació Administrativa de l'Àmbit de Benestar, Educació i Cultura 

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos
De reposició
Normativa bàsica
  • Bases
  • Convocatòria
Pagament de taxes

No aplica taxa

Informació addicional
A TENIR EN COMPTE
  • Quedaran excloses les sol·licituds que no s’hagin registrat des d’aquest tràmit
  • Per les persones que hagin lliurat el comprovant de pagament del 100% del cost de l’activitat en el moment de la sol·licitud, la subvenció s’entendrà justificada i s’abonarà l’import atorgat al número de compte bancari de la persona beneficiaria.
  • Per les Persones que NO hagin lliurat el comprovant de pagament del 100% del cost de l’activitat en el moment de la sol·licitud i una vegada aprovada la resolució de la convocatòria, l’Ajuntament farà els pagaments a les entitats prestadores i els hi remetrà una relació nominativa dels infants beneficiaris. Una vegada finalitzada l’activitat d’estiu l’entitat col·laboradora haurà d’emetre un certificat d’assistència regular a les activitats. Aquest certificat s’haurà de lliurar a l’Ajuntament en el termini màxim de tres mesos des de la finalització de l’activitat objecte de subvenció.
  • La no assistència a l’activitat de manera periòdica i regular, s’entendrà com a renuncia a la subvenció per part de la persona beneficiària.
REQUISITS
Les persones beneficiàries de les subvencions són els infants de Gavà, en edat de 3 a 16 anys i que cursin de P3 a 4t d´ESO, sempre que desenvolupin l’activitat en un centre o entitat de Gavà i que compleixin els següents requisits:
  • Estar empadronat al municipi de Gavà.
  • No haver estat beneficiari/ària de la mateixa línia de subvencions de suport a la infància, durant el curs escolar de l’any de la convocatòria.
  • En cas de divorci o separació legal dels pares, la persona sol·licitant ha de ser el progenitor/a que es fa càrrec de la despesa.
  • Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics del municipi de Gavà, i en el cas d’activitats extraescolars i/o activitats d’estiu i suport inclusió en casal d’estiu, s’haurà d’estar inscrit en una activitat extraescolar i/o casal d’estiu, en un centre del municipi i col·laborador amb l’Ajuntament de Gavà.
  • Complimentar degudament la sol·licitud específica, presentar-la, dins el període establert al Registre electrònic de l’Ajuntament, ja sigui presencialment a l’OAC o telemàticament i adjuntar la documentació requerida en cada una de les línies.
  • No disposar d’un llindar de renda familiar superior a::

MUF MÀXIM 
2 15.935,46 €
3 19.919,33 €
4 23.903,19 €
5 27.887,06 €
6 31.870,92 €
7 35.854,79 €
8
39.838,65 €

*MUF: Membres Unitat Familiar

DOCUMENTS A PRESENTAR
  • SOL·LICITUD PRESENTADA AMB AQUEST FORMULARI . En cas de germans, cal aportar una única sol·licitud, però hauran d’ajuntar un annex 5 per a cada infant.
  • Annex 5 - Certificat del Centre prestador de l’activitat d’estiu, demostratiu d’estar inscrit en el mateix i de l’import de l’activitat.
  • Factura i justificant de pagament, en el cas que la família hagi abonat el total de l’activitat.
  • Annex Dades bancàries. Només si ha abonat el 100% de l’import de l’activitat i en el cas que el número de compte bancari hagi canviat o l’Ajuntament encara no disposi d’aquesta dada, haurà d’anar degudament segellat per l’entitat bancària.
  • Documents dels ingressos o rendiments per conceptes no contributius del darrer any fiscal declarat: (PNC de jubilació o invalidesa, RGC-Renda Garantida de Ciutadania, Dependència, Pensions d’aliments i d’altres).
  • En cas de separació o divorci: sentència judicial amb el conveni regulador amb els acords econòmics. En cas d'incompliment del pagament dels acords, aportar còpia de la denúncia o de la demanda judicial.
  • Infants en acolliment: s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment del Departament corresponent de la Generalitat de Catalunya.
  • En cas de que algun membre de la unitat familiar no convisqui en el domicili i consti al volant de convivència, caldrà adjuntar el document de la baixa.
  • En casos excepcionals, en els quals la situació econòmica i familiar hagi patit canvis respecte al darrer any fiscal declarat, la comissió de valoració podrà valorar documentació actual justificativa de la situació socioeconòmica de la unitat familiar: nòmines actuals, certificació de l’oficina de l’atur en què consti l’import mensual de la prestació i/o subsidi, així com qualsevol altre document que permeti valorar amb exactitud la renda per càpita familiar o la no percepció d’ingressos.
L’Ajuntament podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació amb les seves finalitats.
Documentació relacionada
02_CertificatEntitatCol·laboradoraAnnex5

03_Sol·licitudTransferenciaBancaria

Documents a presentar
Documents a presentar (Veure info addicional i adjuntar cada document a presentar en 1 sol fitxer)
02_Certificat entitat col·laboradora. Annex 5
03_Sol·licitud transferència bancària
(Només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
Factura i justificant de pagament (només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
(Només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
Certificat d'ingressos NO contributius últim any fiscal declarat
Conveni regulador de custodia de menors (si escau)
Resolució d'acolliment (si escau)
Volant de convivència (si escau)
Altres documents
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100