Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Canvi de domicili al Padró d'Habitants

Tràmit
Canvi de domicili al Padró d'Habitants
Descripció
Modificació del domicili de residència dintre del municipi de Gavà
Terminis de presentació
Es pot fer tot l'any
Lloc de presentació
OAC Ajuntament
Departament responsable
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Termini de resolució

Immediat, sempre que s'adjunti tota la documentació requerida

Efecte del silenci administratiu
Estimatori
Recursos
Alçada
Normativa bàsica
  • Llei 4/1996, de 10 de gener, per la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 abril, reguladora de Bases del Règim Local,en els seus articles relacionats amb el Padró d'habitants.
  • Real Decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals.
  • Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidencia de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • RD 240/2007 sobre entrada, lliure circulació i residència a España de ciutadans dels Estats membres de la UE i altres Estats part de l'acord sobre l'Espai Econòmic Europeu.
  • Resolució de 3 de febrer de 2023,de la Presidencia de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la que es modifica la de 17 de febrer de 2020, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Pagament de taxes
No aplica taxa
Informació addicional
  • En cas de no aportar la documentació requerida, NO es podrà realitzar el tràmit.
  • El tràmit s’ha d’iniciar mitjançant el formulari específic del catàleg, NO des de la instància genèrica.
  • Els documents s’accepten en els idiomes oficials: català i castellà. En cas contrari s’haurà d’aportar original i la traducció realitzada pel consolat o per un traductor jurat.
  • NO s'acceptaran fotografies ni captures de pantalla de documents, ni a la tramitació presencial ni a l’electrònica.
  • Presencialment, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura original i anar acompanyades de les fotocopies dels documents d’identitat dels autoritzants on apareguin les signatures per comprovar-les.
  • Electrònicament, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura electrònica i anar acompanyades dels documents d’identitat dels autoritzants.
  • Les autoritzacions tindran una validesa d’un mes des de la seva signatura.
  • Si el canal a utilitzar requereix presentar documentació escanejada, s’ha de tenir en compte que s’han d’adjuntar els documents per separat i íntegres (anvers y revers en un sol document pdf).
  • L’Ajuntament està facultat per sol·licitar documentació addicional acreditativa de la residència habitual en el domicili per comprovar la veracitat de les dades contingudes en el Padró Municipal d’Habitants.

* IMPORTANT:

Més informació de la documentació a presentar a documentació relacionada (DocumentacioPersona i DocumentacioDomicili)
Documentació relacionada
AutoritzacioMenorsDomiciliDiferentProgenitors_cat

AutoritzacioMenorsDosProgenitors

AutoritzacioMenorsUnSolProgenitor_cat

AutoritzacioRepresentacio

AutoritzacioTitularHabitatge_cat

AutoritzacionMenoresDomicilioDiferenteProgenitores_cas

AutoritzacionMenoresUnSoloProgenitor_cas

AutorizacionTitularVivienda_cas

CambioDomicilioPadronMunicipalHabitantes_cas

CanviDomiciliPadroMunicipalHabitants_cat

DeclaracioResponsableCustodiaEnExclusiva

DeclaracioResponsableSenseResolucio

DeclaracionResponsableCustodiaEnExclusiva

DeclaracionResponsableSinResolucion

DocumentacioDomicili

DocumentacioPersona

Nivell d'identificació del/la sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documents a presentar (PREFERENTMENT PDF, 1 SOL FITXER I NO SUPERAR 20 MB PER DOC)
Autorització menors amb domicili diferent dels progenitors padró habitants
Autorització menors amb un sol progenitor padró d'habitants
Autorització menors amb dos progenitors padró d'habitants
Autorització titular habitatge padró habitants
Declaració responsable progenitor inscripció o canvi domicili menors al Padró Habitants
Canvi domicili padró municipal d'habitants
Autorització de representació
DNI
Número d'Identitat d'Estranger (NIE)
Passaport
Targeta d'Identitat d'Estranger (TIE)
Escriptura de propietat
Contracte de lloguer
Rebut de lloguer
Llibre de família
Resolució judicial custòdia menors
Conveni regulador custòdia menors
Altres documents identificatius
Partida de naixement
  • Tramitació Electrònica
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100