Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • Objectes tributaris
    • Rebuts
    • Liquidacions
    • Pagament de tributs en línia
    • ORGT pagament de tributs
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Informació bàsica sobre la tramitació de fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia

Finalitat
Informar dels passos previs abans de lliurar el formulari de reclamació/denúncia/queixa:·Reclamació: El consumidor ha de lliurar la reclamació de manera personal a l'empresa/companyia a la que reclama, i ha d'esperar que l'empresa/companyia doni una resposta en un temps màxim d'un mes. Passat aquest termini, podrà lliurar la reclamació a l'OMIC del municipi de residència, previ registre, per iniciar els tràmits corresponents.·Denúncia: El consumidor ha de demanar el full oficial de queixa, reclamació i denúncia a l'establiment i un cop emplenat lliurar-lo a l'OMIC, previ registre, per gestionar la problemàtica.·Queixa: El consumidor ha de demanar el full oficial de queixa, reclamació i denúncia a l'establiment i un cop emplenat lliurar-lo a l'OMIC del municipi de residència de la persona consumidora, previ registre, per iniciar els tràmits corresponents.
Qui ho pot Presentar
Persona interessada, persona que representa, persona autoritzada
Terminis de Presentació
Es pot fer tot l'any
Presentació
OAC Ajuntament
Òrgan Gestor
Departament de salut pública i consum
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Pagament de taxes
No aplica taxa
Informació Addicional
  • Les persones consumidores i usuàries que hagin adquirit, utilitzat o gaudit com a destinataris finals, de béns, productes o serveis.

Més informació:

  • Si teniu un problema de consum, el primer pas és comunicar els fets a l’establiment o a l’empresa.
  • Els fulls oficials de reclamació/denúncia/queixa són un mitjà que la Generalitat de Catalunya, conjuntament amb els establiments comercials, posa a disposició dels clients, com a persones consumidores i usuàries, per què puguin formular queixes, denúncies i reclamacions al mateix lloc on es produeix el fet que les motiva.
  • Els fulls de reclamació/denúncia estan integrats per un joc unitari d'impresos compost per tres exemplars: un original per a la persona consumidora, un per l’organisme habilitat, i el tercer per l’empresari o empresària. Han d’estar disponibles en català, castellà i, si s’escau, anglès. Totes les persones físiques i jurídiques que a Catalunya comercialitzin béns o prestin serveis directament o com a intermediaris a les persones consumidores han de disposar de fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia, d’acord amb els models estandaritzats. Cal tenir en compte les excepcions (veure tràmits relacionats).
Documentació relacionada
Sol·licitudGenerica

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documents a presentar
- Sol·licitud genèrica
  • Tramitació Registre Electrònic
    • Accés amb certificat digital o IdCAT Mòbil
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició Top10
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100