Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Subvencions de suport a la infància. Línia 5. Activitats estiu / casals

Tràmit

Subvencions de suport a la infància. Línia 5. Activitats estiu / casals

Descripció

Subvencions  per a activitats i casals d'estiu 

Màxim del 100% - 5 setmanes, segons puntuació per criteris de valoració

Qui ho pot presentar
Pare, mare o tutor legal
Lloc de presentació
  • Online: SOL·LICITUD PRESENTADA AMB AQUEST FORMULARI
  • Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Gavà (OAC), sempre amb cita prèvia
Departament responsable

Departament de Tramitació Administrativa de l'Àmbit de Benestar, Educació i Cultura 

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos
De reposició
Normativa bàsica
  • Bases
  • Convocatòria
Pagament de taxes

No aplica taxa

Informació addicional
A TENIR EN COMPTE
  • Quedaran excloses les sol·licituds que no s’hagin registrat des d’aquest tràmit
  • Per les persones que hagin lliurat el comprovant de pagament del 100% del cost de l’activitat en el moment de la sol·licitud, la subvenció s’entendrà justificada i s’abonarà l’import atorgat al número de compte bancari de la persona beneficiaria.
  • Per les Persones que NO hagin lliurat el comprovant de pagament del 100% del cost de l’activitat en el moment de la sol·licitud i una vegada aprovada la resolució de la convocatòria, l’Ajuntament farà els pagaments a les entitats prestadores i els hi remetrà una relació nominativa dels infants beneficiaris. Una vegada finalitzada l’activitat d’estiu l’entitat col·laboradora haurà d’emetre un certificat d’assistència regular a les activitats. Aquest certificat s’haurà de lliurar a l’Ajuntament en el termini màxim de tres mesos des de la finalització de l’activitat objecte de subvenció.
  • La no assistència a l’activitat de manera periòdica i regular, s’entendrà com a renuncia a la subvenció per part de la persona beneficiària.
REQUISITS
Les persones beneficiàries de les subvencions són els infants de Gavà, en edat de 3 a 16 anys i que cursin de P3 a 4t d´ESO, sempre que desenvolupin l’activitat en un centre o entitat de Gavà i que compleixin els següents requisits:
  • Estar empadronat al municipi de Gavà.
  • No haver estat beneficiari/ària de la mateixa línia de subvencions de suport a la infància, durant el curs escolar de l’any de la convocatòria.
  • En cas de divorci o separació legal dels pares, la persona sol·licitant ha de ser el progenitor/a que es fa càrrec de la despesa.
  • Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics del municipi de Gavà, i en el cas d’activitats extraescolars i/o activitats d’estiu i suport inclusió en casal d’estiu, s’haurà d’estar inscrit en una activitat extraescolar i/o casal d’estiu, en un centre del municipi i col·laborador amb l’Ajuntament de Gavà.
  • Complimentar degudament la sol·licitud específica, presentar-la, dins el període establert al Registre electrònic de l’Ajuntament, ja sigui presencialment a l’OAC o telemàticament i adjuntar la documentació requerida en cada una de les línies.
  • No disposar d’un llindar de renda familiar superior a::

MUF MÀXIM 
2 15.935,46 €
3 19.919,33 €
4 23.903,19 €
5 27.887,06 €
6 31.870,92 €
7 35.854,79 €
8
39.838,65 €

*MUF: Membres Unitat Familiar

DOCUMENTS A PRESENTAR
  • SOL·LICITUD PRESENTADA AMB AQUEST FORMULARI . En cas de germans, cal aportar una única sol·licitud, però hauran d’ajuntar un annex 5 per a cada infant.
  • Annex 5 - Certificat del Centre prestador de l’activitat d’estiu, demostratiu d’estar inscrit en el mateix i de l’import de l’activitat.
  • Factura i justificant de pagament, en el cas que la família hagi abonat el total de l’activitat.
  • Annex Dades bancàries. Només si ha abonat el 100% de l’import de l’activitat i en el cas que el número de compte bancari hagi canviat o l’Ajuntament encara no disposi d’aquesta dada, haurà d’anar degudament segellat per l’entitat bancària.
  • Documents dels ingressos o rendiments per conceptes no contributius del darrer any fiscal declarat: (PNC de jubilació o invalidesa, RGC-Renda Garantida de Ciutadania, Dependència, Pensions d’aliments i d’altres).
  • En cas de separació o divorci: sentència judicial amb el conveni regulador amb els acords econòmics. En cas d'incompliment del pagament dels acords, aportar còpia de la denúncia o de la demanda judicial.
  • Infants en acolliment: s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment del Departament corresponent de la Generalitat de Catalunya.
  • En cas de que algun membre de la unitat familiar no convisqui en el domicili i consti al volant de convivència, caldrà adjuntar el document de la baixa.
  • En casos excepcionals, en els quals la situació econòmica i familiar hagi patit canvis respecte al darrer any fiscal declarat, la comissió de valoració podrà valorar documentació actual justificativa de la situació socioeconòmica de la unitat familiar: nòmines actuals, certificació de l’oficina de l’atur en què consti l’import mensual de la prestació i/o subsidi, així com qualsevol altre document que permeti valorar amb exactitud la renda per càpita familiar o la no percepció d’ingressos.
L’Ajuntament podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació amb les seves finalitats.
Documentació relacionada
02_CertificatEntitatCol·laboradoraAnnex5

03_Sol·licitudTransferenciaBancaria

Anunci_Resolucio

Documents a presentar
Documents a presentar (Veure info addicional i adjuntar cada document a presentar en 1 sol fitxer)
02_Certificat entitat col·laboradora. Annex 5
03_Sol·licitud transferència bancària
(Només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
Factura i justificant de pagament (només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
(Només si s'ha pagat el 100 % de l'activitat)
Certificat d'ingressos NO contributius últim any fiscal declarat
Conveni regulador de custodia de menors (si escau)
Resolució d'acolliment (si escau)
Volant de convivència (si escau)
Altres documents
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100