Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Procés de selecció cap de la unitat de Gestió Tributària i creació de borsa de treball (FORA DE TERMINI)

Tràmit
Procés de selecció cap de la unitat de Gestió Tributària i creació de borsa de treball
Descripció
Procés de selecció per cobrir pel torn lliure i mitjançant concurs oposició, d’una plaça de tècnic/a superior, grup de classificació A, subgrup A1 i creació d’una borsa de treball, vinculada inicialment al lloc de treball de cap de la unitat de Gestió Tributària.
Qui ho pot presentar
Persona interessada, Persona que representa, Persona autoritzada
Terminis de presentació
11/04/2022 00:00:00 - 10/05/2022 00:00:00
Lloc de presentació
Les sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu es presentaran, preferiblement, a través del registre electrònic. També es poden presentar a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Plaça de Jaume Balmes s/n, planta baixa, degudament reintegrades, o per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Departament responsable
Recursos Humans i Organització
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Pagament de taxes
26,14 euros
Informació addicional
  • Els requisits s’hauran d’incloure en un únic arxiu.
  • Els documents justificatius dels mèrits, també s’inclouran tots en un únic arxiu, que haurà d’incloure un índex relacionant la documentació.
Nivell d'identificació del/la sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documents a presentar (VEURE BASES I APARTAT "INFORMACIÓ ADDICIONAL")
Sol·licitud amb signatura biomètrica (aportar només si es tramita presencialment)
Requisits (incloure en un únic arxiu, amb el nom "DNI_requisits")
Mèrits (incloure en un únic arxiu, amb el nom "DNI_mèrits")
Altres documents
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100