Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Presentació d'instàncies, sol·licituds i documents al Registre General de l'Ajuntament

Tràmit
Presentació d'instàncies, sol·licituds i documents al Registre General de l'Ajuntament
Descripció
La instància genèrica es pot utilitzar per a la presentació de qualsevol petició que es vulgui adreçar a l'Ajuntament de Gavà, sempre i quan aquesta petició no correspongui a un tràmit específic existent  i per al qual ja hi hagi un model normalitzat de sol·licitud.
Qui ho pot presentar
Qualsevol persona física o jurídica. Per poder donar curs a la sol·licitud és necessari que la persona sol·licitant faciliti, com a mínim, la seva identificació i un lloc de notificació, reflectint amb claredat la seva petició i el motiu detallat.
Terminis de presentació
Durant tot l'any
Lloc de presentació
Presencialment:
  • A l'Ajuntament, en els horaris d'atenció al públic de l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) sol·licitant cita prèvia   
  • Aquesta forma de tramitació només podrà ser utilitzada per les persones físiques que no estiguin obligades a relacionar-se per mitjans electrònics amb l'administració (art. 14.2 Llei 39/2015).
  • Haureu de presentar la instància genèrica degudament emplenada, acompanyada de la documentació que considereu necessària per donar suport a la vostra petició.   
Online: 
  • Per accedir al formulari cal que disposeu de certificat digital o idCatMobil.  
  • La sol·licitud es presentarà a través del registre electrònic de l’Ajuntament de Gavà prement aquest enllaç.
  • Estan obligades a presentar el tràmit de forma electrònica les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació, els notaris, els registradors de la propietat i mercantils, i aquelles persones que actuïn en representació d'unes altres que estiguin incloses en els col·lectius anteriors. 
  • La presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada en la primera hora del primer dia hàbil següent, tret que una norma permeti expressament la recepció en un dia inhàbil.
Termini de resolució
3 mesos com a norma general (art. 21.3 Llei 39/2015)
Efecte del silenci administratiu
Estimatori amb caràcter general, excepte en els procediments relatius a l'exercici del dret de petició, els que impliquin transferència al sol·licitant o a tercers de facultats relatives al domini públic o al servei públic, impliquin l'exercici d'activitats que puguin danyar el medi ambient, es refereixin a procediments de responsabilitat patrimonial, s'impugnin actes i disposicions i en els de revisió d'ofici iniciats a sol·licitud de l'interessat (art. 24 Llei 39/2015).
Pagament de taxes
Gratuït
Informació addicional
Quins terminis s'estableixen per realitzar el tràmit?: 
  • A l'efecte del còmput de termini fixat en dies hàbils, i pel que fa al compliment de terminis pels interessats, la presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada en la  primera hora del primer dia hàbil següent tret que una norma permeti expressament la recepció en dia inhàbil.
  • El registre electrònic es regirà per la data i hora oficials de la seu electrònica d'accés.
Nivell d'identificació del/la sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documents a presentar
Documents adjunts
  • Tramitació Electrònica
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100