Portal Web
ESCastellano CACatalà
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions registre de documents
    • Anotacions registre de documents (1 de febrer de 2016 fins 31 de març de 2019)
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Instància general
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Validació de documents
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Demana cita per l'OAC
    • Demana cita per altres de departaments
    • Oficines d'assistència de registre
  • Tràmits tributaris
    • Calendari fiscal
    • ORGT consulta i pagament de tributs (a partir de 2021)
    • Consulta rebuts fins 2020
    • Autoliquidacions
    • Pagament online
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Reglaments municipals
    • Sessions de junta de govern local
    • Sessions de ple
    • Perfil de contractant
    • Portal de transparència

Comunicació prèvia municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari - FUE

Tràmit
Comunicació prèvia municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari - FUE
Descripció
És el règim d'intervenció a través del qual la persona que vol realitzar un espectacle públic o activitat recreativa de caràcter extraordinari, ho posa en coneixement de l'ajuntament i acompanya la documentació que acredita el compliment dels requisits que exigeix la normativa aplicable. Se’n poden realitzar un màxim de 12 a l’any. Es sotmeten a aquest règim els espectacles públics i activitats recreatives de caràcter extraordinari, següents:
  • Les actuacions en directe als establiments recollits al catàleg de l'annex I del decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
Les que no compleixin aquests requisits, hauran de sol·licitar l’Autorització d’espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari, a la Direcció General d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya o bé la llicència municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari. 

Als establiments de restauració, NO es considerarà acte recreatiu extraordinari:
  • La reproducció de música de fons ambiental (propagació o difusió de música mitjançant elements electrònics de petit format, de baixa intensitat i potència, o en directe mitjançant la veu humana o instruments acústics sense altaveus ni amplificadors, sempre que no se superi el nombre de decibels previstos per la normativa sobre contaminació acústica, ni es tingui com a objecte principal l'ambientació musical).
Qui ho pot presentar
La persona jurídica interessada, la seva representant legal o la persona autoritzada a fer el tràmit.
Lloc de presentació
Per tramitar, cliqueu aquí
Assessor d'activitats: cliqueu aquí
Departament responsable
Unitat de Llicència d'Activitats
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Pagament de taxes
AVÍS IMPORTANT: per tal de donar una major simplicitat i agilitat en el compliment de les obligacions tributàries relacionades amb l’Obertura d’Establiments i Activitats, aquest any 2025, hem implantat el sistema d’autoliquidació de les taxes que hi están relacionades.

DESCARRREGAR pdf Guia per l'autoliquidació de la taxa d'activitats a l'apartat "Documentació relacionada"

Autoliquidació de la taxa: cliqueu aquí
Ordenances fiscals (OF 09 i/o 07): cliqueu aquí
Informació addicional
  • Sol·licitar prèviament o simultània l'autorització d'utilització o aprofitament de béns de domini públic, si escau.
  • Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.
  • Presentar el pla d'autoprotecció a través del Registre electrònic de plans d'autoprotecció (Hermes), si cal, d'acord el que disposa el Decret 30/2015, de 3 de març, pel qual s'aprova el catàleg d'activitats i centres obligats a adoptar mesures d'autoprotecció i es fixa el contingut d'aquestes, i haver-lo implantat abans de l'inici de l'activitat, en els casos següents:
    • Que l'activitat es trobi inclosa a l'annex I del decret 30/2015.
    • Que l'activitat es realitzi a un centre, establiment, instal·lació o dependència que disposi d'autorització per a una activitat diferent de la que es pretén realitzar i estigui inclosa a l’annex I del decret 30/2015

DOCUMENTS A PRESENTAR
 (cada document a presentar s'ha d'adjuntar en 1 sol fitxer, preferentment pdf) 

  • Comunicació prèvia d'acord amb el model normalitzat que inclou la declaració responsable.
  • Declaració responsable de disposar de la pòlissa d'assegurances que dóna cobertura a la responsabilitat civil que pugui derivar-se de l'organització i realització de l'espectacle o de l'activitat recreativa.
En cas que es duguin a terme amb motiu de festes o revetlles populars:
  • Una memòria amb el contingut mínim següent:
    • Identificació del tipus d'espectacle públic o activitat recreativa de caràcter extraordinari.
    • Data o dates i horari previst per a la realització.
    • Nom, cognoms, adreça i telèfons de, com a mínim, dues persones responsables de la seva organització.
    • Descripció breu de l'espectacle o activitat i del nombre màxim de persones que previsiblement assistiran o participaran en la seva realització amb indicació dels serveis o prestacions que se'ls oferiran.
    • Indicació de les mesures adoptades incloses la contractació del personal de seguretat privada i de control d'accés, i de les que convindria adoptar per part dels serveis municipals afectats, per tal de prevenir riscos per a la salut i la seguretat i per prevenir inconvenients o molèsties per a terceres persones interessades.
    • Identificació de la persona o persones titulars de l'establiment, recinte o espai obert, en cas que no sigui la mateixa persona promotora o organitzadora, i document que expressi la seva conformitat amb l'espectacle públic o amb activitat recreativa projectats.
    • En prevenció i seguretat en matèria d'incendis, cal acompanyar l'informe de la Generalitat, d'acord amb el que disposa l'article 23 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
    • Còpia de l'autorització (o de la sol·licitud si encara no s'ha resolt), per a l'ocupació del domini públic, si escau i pertany a una administració diferent de l'Ajuntament.
Documentació relacionada
GuiaAutoliquidacioTaxaActivitats

Documents a presentar
Documents a presentar (veure apartat "Informació addicional")
Comunicació prèvia activtats recreatives
Declaració responsable (pòlissa assegurança)
Declaración responsable (póliza seguro)
Memòria (si escau)
Justificant de pagament de la taxa municipal
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Política de privacitat
    • Política de Cookies
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Reconeixement Administració Oberta Posició 1 Reconeixement Administració Oberta Posició 2 Reconeixement Administració Oberta Posició 1
Ajuntament de Gavà
  • Plaça de Jaume Balmes S\N, 08850 Gavà (Barcelona)
  • 932 639 100