Tornar Imprimir

Oficines d'assistència de registre

Consisteix en la relació d'oficines de registre de l'administració de l'Ajuntament i d'oficines concertades. Inclou el calendari de dies inhàbils per a l'any en curs.

OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA. Plaça de Jaume Balmes s/n

Horari d’atenció amb CITA PRÈVIA
Dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 14:30 hores.
Dimarts i dijous de 9:00 a 19:00 hores

Horari d’estiu:
De l’1 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:30 hores.

Dies especials:
El dia 5 de gener i el 6 d’abril l'horari serà de 9:00 a 14:30 hores

Els documents que els interessats dirigeixin als òrgans de l’ajuntament de Gavà, també podran presentarse:

a) al registre electrònic de l’Administració u Organisme al que es dirigeixin, així com als restants registres electrònics de qualsevol dels subjectes a que es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

b) a les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi

c) a les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger

d) a les oficines d’assistència en matèria de registre

e) a qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents

Data de l'última actualitzaciódimarts 20 d’abril 2021
Tornar Imprimir