Tornar Imprimir

Canal presencial

L'Oficina d'Atenció Ciutadana està plenament activa a través de l’atenció telefònica i el registre electrònic (https://eseu.gava.cat). Si bé es continua fomentant el tele-treball, es pot rebre atenció presencial, demanant cita prèvia.

Es prioritza l'atenció telefònica i electrònica. En els casos en que sigui imprescindible, i prèvia valoració per part de personal municipal, s'atén presencialment, però sempre amb cita prèvia. Aquesta atenció presencial s'ofereix a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (plaça de Jaume Balmes).

Per contactar amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana o demanar cita prèvia, cal trucar al 93 263 91 00  o al telèfon gratuït 900 66 33 88. De dilluns a divendres de 9 a 14.30 hores

També es pot contactar amb l’Ajuntament a través de correu electrònic a ajuntament@gava.cat o mitjançant Internet a la seu electrònica https://eseu.gava.cat.


HORARI D’ATENCIÓ PRESENCIAL:

HORARI D'HIVERN: De dilluns a divendres de 9 a 14:30 h (exclusivament amb cita prèvia) Dimarts i dijous de 15.00 a 19 h (exclusivament amb cita prèvia)

HORARI D'ESTIU(juliol i agost): De dilluns a divendres de 9:00 a 14:30 h (exclusivament amb cita prèvia)

Cita prèvia per OAC (oficina atenció al ciutadà) y OAE  (oficina d'atenció a la empresa)
 
 
Data de l'última actualitzaciódimarts 20 d’abril 2021
Tornar Imprimir