- Tràmit
- Presentació d'instàncies, sol·licituds i documents al Registre General de l'Ajuntament
- Descripció
- La instància genèrica es pot utilitzar per a la presentació de qualsevol petició que es vulgui adreçar a l'Ajuntament de Gavà, sempre i quan aquesta petició no correspongui a un tràmit específic existent i per al qual ja hi hagi un model normalitzat de sol·licitud.
- Qui ho pot presentar
- Qualsevol persona física o jurídica. Per poder donar curs a la sol·licitud és necessari que la persona sol·licitant faciliti, com a mínim, la seva identificació i un lloc de notificació, reflectint amb claredat la seva petició i el motiu detallat.
- Terminis de presentació
- Durant tot l'any
- Lloc de presentació
- Presencialment:
- A l'Ajuntament, en els horaris d'atenció al públic de l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) sol·licitant cita prèvia
- Aquesta forma de tramitació només podrà ser utilitzada per les persones físiques que no estiguin obligades a relacionar-se per mitjans electrònics amb l'administració (art. 14.2 Llei 39/2015).
- Haureu de presentar la instància genèrica degudament emplenada, acompanyada de la documentació que considereu necessària per donar suport a la vostra petició.
Online:
- Per accedir al formulari cal que disposeu de certificat digital o idCatMobil.
- La sol·licitud es presentarà a través del registre electrònic de l’Ajuntament de Gavà prement aquest enllaç.
- Estan obligades a presentar el tràmit de forma electrònica les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació, els notaris, els registradors de la propietat i mercantils, i aquelles persones que actuïn en representació d'unes altres que estiguin incloses en els col·lectius anteriors.
- La presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada en la primera hora del primer dia hàbil següent, tret que una norma permeti expressament la recepció en un dia inhàbil.
- Termini de resolució
- 3 mesos com a norma general (art. 21.3 Llei 39/2015)
- Efecte del silenci administratiu
- Estimatori amb caràcter general, excepte en els procediments relatius a l'exercici del dret de petició, els que impliquin transferència al sol·licitant o a tercers de facultats relatives al domini públic o al servei públic, impliquin l'exercici d'activitats que puguin danyar el medi ambient, es refereixin a procediments de responsabilitat patrimonial, s'impugnin actes i disposicions i en els de revisió d'ofici iniciats a sol·licitud de l'interessat (art. 24 Llei 39/2015).
- Pagament de taxes
- Gratuït
- Informació addicional
- Quins terminis s'estableixen per realitzar el tràmit?:
- A l'efecte del còmput de termini fixat en dies hàbils, i pel que fa al compliment de terminis pels interessats, la presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada en la primera hora del primer dia hàbil següent tret que una norma permeti expressament la recepció en dia inhàbil.
- El registre electrònic es regirà per la data i hora oficials de la seu electrònica d'accés.
- Nivell d'identificació del/la sol·licitant
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
- Documents a presentar
-
- Documents a presentar
- Documents adjunts